Salt la conținut
Română
  • Nu există sugestii din cauză că este gol câmpul de căutare.

Conditii de returnare ale unui produs

Pentru a returna un produs, este necesar sa ai in vedere urmatoarele:


1. Ai drept de retur 30 de zile, gratuit, pentru orice motiv doresti sa returnezi produsul.
2. Produsul trebuie sa nu contina coduri de acces sau conturi personale, ci returnat resetat in totalitate la setarile din fabrica. Afla cum elimini conturile personale, aici
3. Produsul nu trebuie sa fi suferit socuri mecanice, contact cu lichide sau interventii neautorizate. Te rugam sa citesti cu atentie Termenii si Conditiile noastre, cat si certificatul de garantie.

❗Inveleste produsul in folie cu bule, pungi de plastic sau hartie de ziar! Pune-l in cutia ta Flip sau intr-o cutie apropiata de dimensiunile lui. Te rugam sa retii ca aceasta va fi reciclata ulterior ♻️.

Sigileaza cutia cu mult scoci de fata cu curierul pentru ca s-ar putea sa-ti ceara sa vada ce trimiti in cutie. Apoi ii dai cutia curierului si treaba ta e gata. Nu trebuie sa printezi AWB-ul sau sa scrii ceva pe cutie, intrucat curierul vine cu el precompletat si il va lipi el pe colet.

In cazul in care, din diverse motive, nu ai putut preda coletul la data selectata de tine, te rugam sa ne contactezi pentru a te asista. 

De asemenea, daca ai achizitionat extra garantie, baterie noua sau serviciul CASCO, nu uita sa selectezi aceste servicii in cererea de retur pentru ca intreaga suma a comenzii sa iti fie returnata.

Plata pentru returul tau se va efectua in cel mult 14 zile de la ridicarea coletului de la tine, dupa ce Flip primeste fizic produsul si concluzioneaza ca respecta toti termenii necesari.