Cum returnez un produs?


Fie ca intampini o situatie neplacuta cu produsul primit 💔, ca pur si simplu doresti un altul 📱 sau ca te-ai razgandit asupra achizitiei tale 🤷‍♀️, pentru a returna un produs este necesar sa parcurgi urmatorii pasi: 

1. Accesezi https://flip.ro/autentifica-te/ si introduci adresa de e-mail si parola contului tau. Daca nu ai plasat comanda ta cu un cont, ti-am trimis pe adresa de mail introdusa la plasarea comenzii o parola provizorie de logare (te rugam sa verifici inclusiv folderul Spam pentru a o gasi, daca este nevoie sau o poti reseta prin "Am uitat parola"). 

2. Accesezi sectiunea Contul Meu (in coltul din dreapta sus).

3. Mergi in sectiunea Retur si selectezi Returnati dedesubtul produsului pe care vrei sa il trimiti la Flip.

4. Urmezi pasii din formularul de retur (completezi IBAN-ul, motivul de retur si data de ridicare de la adresa ta a produsului) si apesi butonul verde Trimite spre Retur.

5. Te rugam sa te asiguri ca ai orice conturi eliminate de pe dispozitiv (iCloud, Android - Samsung, Huawei sau Xiaomi - sau alte conturi personale), acesta fiind resetat complet din fabrica si ca nu ai coduri de acces existente. De asemenea, daca ai si un incarcator sau alte accesorii achizitionate si vrei sa le returnezi, nu uita sa le bifezi in cererea de retur.

Curierul se prezinta in data selectata de tine pentru a prelua coletul! 📦

Procesarea unui retur dureaza pana la maxim 14 zile, conform legii.