Cum trimit un produs in garantie?

Daca produsul comandat are nevoie de interventie in service-ul nostru 🛠️, te rugam sa urmaresti pasii de mai jos: 

1. Accesezi https://flip.ro/autentifica-te/ si introduci adresa de e-mail si parola contului tau. Daca nu ai plasat comanda ta cu un cont, ti-am trimis pe adresa de mail introdusa la plasarea comenzii o parola provizorie de logare (te rugam sa verifici inclusiv folderul Spam pentru a o gasi, daca este nevoie sau o poti reseta prin "Am uitat parola"). 

2. Accesezi sectiunea Contul Meu (in coltul din dreapta sus).

3. Mergi in sectiunea Garantiile Mele si selectezi Trimite in Garantie dedesubtul produsului pe care vrei sa il trimiti la Flip.

4. Urmezi pasii din formularul de garantie (completezi motivul de trimitere in garantie si data de ridicare de la adresa ta a produsului) si apesi butonul verde Trimite in Garantie.

5. Te rugam sa te asiguri ca ai orice conturi eliminate de pe dispozitiv (iCloud, Android - Samsung, Huawei sau Xiaomi - sau alte conturi personale), acesta fiind resetat complet din fabrica si ca nu ai coduri de acces existente. De asemenea, te rugam sa nu trimiti produsul cu accesorii (huse, incarcatoare, casti etc.)

Este important sa detaliezi motivul trimiterii in garantie cat mai mult posibil pentru a il putea replica in service si pentru ca reparatia sa fie de succes.

Te asiguram ca facem tot posibilul sa solutionam situatia in cel mai scurt timp!

O reparatie in service-ul nostru dureaza in medie 2-10 zile lucratoare si vom actualiza informatia mereu pentru tine, prin SMS/mail si contul tau de client.