Salt la conținut
Română
  • Nu există sugestii din cauză că este gol câmpul de căutare.

De ce am primit alta oferta decat cea estimata?

Cateva motive pentru care oferta finala primita dupa evaluarea specialistilor Flip.ro ar putea fi usor diferita fata de cea estimata initial:

📱 Aspectul fizic — poate telefonul are mai multe semne de utilizare decat ai mentionat (zgarieturi, carcasa lovita, ecran crapat etc.).
⚙️ Functionalitatea — daca vreun buton, camera sau ecranul tau nu functioneaza corespunzator.
🔧 Reparatii anterioare — daca dispozitivul a fost reconditionat anterior, dar cu piese de calitate slaba.
🔋 Bateria „obosita” — daca sanatatea ei e pe final si are nevoie de o inlocuire.

Cand Flip primeste dispozitivul tau, il supune unui control riguros ca sa verifice daca totul corespunde autoevaluarii tale. Daca realitatea e putin diferita, vei primi o oferta ajustata pe bune si cu toate dovezile in contul tau de client — fara surprize ascunse.

Daca nu esti de acord cu oferta finala, nici o problema: Flip iti trimite dispozitivul inapoi gratuit, in 2–4 zile lucratoare, la adresa aleasa de tine.

Poti urmari coletul in timp real cu numarul de AWB din contul tau de client. 🚚💨