Salt la conținut
Română
  • Nu există sugestii din cauză că este gol câmpul de căutare.

Ecranul dispozitivului meu afiseaza decolorari si linii. Ce inseamna acest lucru?

Ups... ecranul tau arata culori pe care nici Apple, nici Samsung nu le-a inventat? 🌈 Sau vezi linii fine, colorate pe ecran?

Vestea buna este ca motivul s-ar putea sa nu fie atat de serios. Hai sa luam lucrurile pas cu pas:

1. Da-i un restart.
Da, stim — suna banal. Dar repornirea e ca un mic buton de resetare pentru dispozitivul tau. Poate doar are o zi mai putin buna si are nevoie de un „power nap” digital. 😴

2. Verifica daca ai actualizari de software.
Intra in Setari > General > Actualizare software (Apple) sau Setari > Actualizare software > Descarca si Instaleaza (Android) si vezi daca sistemul are ceva nou pregatit pentru tine. Uneori, o actualizare rezolva toate problemele.

3. Cauta urme de lovituri sau presiune.
Daca telefonul tau a experimentat recent un soc mecanic, e posibil ca problema sa vina de acolo. 😬 Examineaza-l atent — chiar si o crapatura fina sau o presiune in zona ecranului poate fi vinovata.

Daca dispozitivul a fost scapat, lovit sau a avut parte de un moment de neatentie, situatia se considera dauna cauzata de utilizator si nu intra in garantia Flip, conform Termenilor si Conditiilor si a Certificatului de Garantie.

Insa, daca ai primit telefonul deja cu ecranul defect, te rugam sa ne anunti in primele 24 de ore de la livrare — promitem ca venim in ajutorul tau rapid. 🙌

Iar daca nu observi daune vizibile, dar ecranul tot afiseaza linii sau pete de culoare, s-ar putea sa fie o problema de hardware acoperita de noi in garantie.

In acest caz, trimite dispozitivul in service direct din contul tau de client Flip, iar noi ne ocupam sa-l readucem la normal.
Afla cum poti face asta, aici 🔧📱