Ecranul dispozitivului meu afiseaza decolorari si linii. Ce inseamna acest lucru?
Ups... ecranul tau arata culori pe care nici Apple, nici Samsung nu le-a inventat? 🌈 Sau vezi linii fine, colorate pe ecran?
Vestea buna este ca motivul s-ar putea sa nu fie atat de serios. Hai sa luam lucrurile pas cu pas:
1. Da-i un restart.
Da, stim — suna banal. Dar repornirea e ca un mic buton de resetare pentru dispozitivul tau. Poate doar are o zi mai putin buna si are nevoie de un „power nap” digital. 😴
2. Verifica daca ai actualizari de software.
Intra in Setari > General > Actualizare software (Apple) sau Setari > Actualizare software > Descarca si Instaleaza (Android) si vezi daca sistemul are ceva nou pregatit pentru tine. Uneori, o actualizare rezolva toate problemele.
3. Cauta urme de lovituri sau presiune.
Daca telefonul tau a experimentat recent un soc mecanic, e posibil ca problema sa vina de acolo. 😬 Examineaza-l atent — chiar si o crapatura fina sau o presiune in zona ecranului poate fi vinovata.
Daca dispozitivul a fost scapat, lovit sau a avut parte de un moment de neatentie, situatia se considera dauna cauzata de utilizator si nu intra in garantia Flip, conform Termenilor si Conditiilor si a Certificatului de Garantie.
Insa, daca ai primit telefonul deja cu ecranul defect, te rugam sa ne anunti in primele 24 de ore de la livrare — promitem ca venim in ajutorul tau rapid. 🙌
Iar daca nu observi daune vizibile, dar ecranul tot afiseaza linii sau pete de culoare, s-ar putea sa fie o problema de hardware acoperita de noi in garantie.
In acest caz, trimite dispozitivul in service direct din contul tau de client Flip, iar noi ne ocupam sa-l readucem la normal.
Afla cum poti face asta, aici 🔧📱