Cum modifici/adaugi un cont IBAN in setarile contului tau Flip?
Atat pentru o vanzare, cat si pentru un retur, este necesar sa completezi un cont IBAN in care sa iti transferam banii necesari. In cazul in care doresti sa modifici sau sa adaugi un cont IBAN (in cazul in care nu l-ai adaugat, de exemplu, in cererea initiala de vanzare), iata care sunt pasii necesari:
A) Daca tranzactia nu s-a realizat sau nu ai un cont IBAN completat, te rugam sa intri in contul tau > Sectiunea "Setari" si sa modifici/adaugi contul IBAN.
B) Dupa ce efectuezi cele mentionate la punctul A, te rugam sa ne scrii de modificare, sa ne oferi ID-ul de comanda si noul cont IBAN la contact@flip.ro sau pe chat-ul nostru pentru a ne asigura ca banii se vor transfera corect.
Mentionam ca, daca deja plata a fost facuta, nu mai putem modifica contul IBAN si nu putem cere banii inapoi! In cazul in care se vor intoarce la noi (in cazurile in care, de exemplu, primul cont bancar in care am transferat banii tai este inchis sau nu mai este valid), ii vom transfera in contul corect, pe care ni-l comunici prin email, chat sau formular de contact.
De asemenea, daca un cont IBAN nu iti apartine, dar este in posesia lui si il adaugi intr-o cerere de vanzare sau retur, iar el este un cont valid, nu mai putem recupera banii. Astfel, te rugam sa fii foarte atent la informatiile pe care le completezi!
Putem transfera doar in conturi bancare de la banci locale sau in conturi de Revolut cu format de banca, care incep cu RO. 💳 Conturile Revolut ce incep cu LT sau conturile deschise la banci din alta tara/banci din Romania cu alta valuta (de exemplu conturi de EURO) nu sunt valide pentru transfer.