Daca ai facut evaluarea corecta si obiectiva a dispozitivului tau, atunci oferta va ramane aceeasi. Totusi, exista situatia in care ti-ai subevaluat / supraevaluat conditia produsului si atunci iti vom
comunica daca, in urma evaluarii, oferta scade sau creste.
Tehnicienii verifica in amanunt telefonul din peste 60 de puncte (hardware & software) utilizand softuri dedicate si vor reveni cu oferta obiectiva 😊.
Daca pretul dispozitivului tau scade, iti vom detalia exact, in cont, care sunt motivele, ca tu sa iei o decizie informata de vanzare. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi contul tau de client Flip, sectiunea "Vanzarile Mele" > Detalii (pentru comanda de interes).
In cazul in care o vei refuza, te rugam sa iti confirmi o adresa de retur, prin curier sau cu trimitere la locker, pentru a putea trimite produsul inapoi la tine. Acesta va ajunge la adresa in medie in 2-4 zile lucratoare, intr-o cutie Flip si fara accesorii (daca acestea au fost initial adaugate in colet, vezi articolul acesta), exact asa cum l-ai trimis. AWB-ul de retur va fi valabil si el in contul tau utilizator Flip pentru a urmari expeditia ta!
Daca oferta ta ramane egala sau este mai mare decat cea initiala, Flip o va accepta automat pentru tine , conform Termenilor si Conditiilor acceptate la plasarea comenzii de vanzare, iar drepturile de proprietate asupra produsului se vor transfera catre Flip (la fel ca in cazul in care accepti din contul de client oferta finala, daca aceasta este mai mica decat cea initiala/estimativa).