Nu am primit banii pentru dispozitivul vandut la Flip. Ce pot face?
Inainte ca Flip sa iti vireze banii, merita sa faci o scurta verificare — ca sa nu astepti plata si aceasta sa intarzie sa vina.
✅ Ai acceptat oferta finala? — Daca dispozitivul tau a primit o oferta ajustata, asigura-te ca ai aprobat-o din contul tau de client. Ai 14 zile la dispozitie sa accepti oferta finala de la data cand este disponibila in contul tau.
🏦 Ai completat contul IBAN? — Introdu-l fie in contul tau Flip, la sectiunea Setari, fie direct in pasul de autoevaluare.
💳 IBAN-ul este corect si valid? — Trebuie sa aiba exact 24 de caractere, sa inceapa cu RO, si sa apartina unui cont bancar deschis in Romania, in RON (nu valuta). Asigura-te ca IBAN-ul introdus iti apartine, este activ (contul nu este inchis) si ca nu are propiri pe acesta sau diverse restrictii.
Daca toate aceste puncte sunt bifate si plata inca nu a aparut in cont, nu-ti face griji — trimite-ne un mesaj prin formularul nostru de contact, iar echipa noastra va investiga rapid misterul. 💸🔍