Salt la conținut
Română
  • Nu există sugestii din cauză că este gol câmpul de căutare.

Nu am primit banii pentru dispozitivul vandut la Flip. Ce pot face?

Inainte ca Flip sa iti vireze banii, merita sa faci o scurta verificare — ca sa nu astepti plata si aceasta sa intarzie sa vina.

Ai acceptat oferta finala? — Daca dispozitivul tau a primit o oferta ajustata, asigura-te ca ai aprobat-o din contul tau de client. Ai 14 zile la dispozitie sa accepti oferta finala de la data cand este disponibila in contul tau.

🏦 Ai completat contul IBAN? — Introdu-l fie in contul tau Flip, la sectiunea Setari, fie direct in pasul de autoevaluare.

💳 IBAN-ul este corect si valid? — Trebuie sa aiba exact 24 de caractere, sa inceapa cu RO, si sa apartina unui cont bancar deschis in Romania, in RON (nu valuta). Asigura-te ca IBAN-ul introdus iti apartine, este activ (contul nu este inchis) si ca nu are propiri pe acesta sau diverse restrictii. 

Daca toate aceste puncte sunt bifate si plata inca nu a aparut in cont, nu-ti face griji — trimite-ne un mesaj prin formularul nostru de contact, iar echipa noastra va investiga rapid misterul. 💸🔍